Bilder från iphoneen:)


här kommer några bilder som jag tog för ett par dagarsen med min mobil. jag vet nte om de blev bra lr nte.  men va tycker ni ? jag tänkte börja ta smått och gott me min mobil och kamera sen om det börjar att bli roligt och att bilderna blev fina så ska pappa köpa ett systemkamra till mig:)

den stora bilden är från förra året, emn de andra är från den nya skolan och att den är åretsskolfoto:

                                

Bild på mig efter jag hade varit och åkt skridskor me min kompis Asela. det var så kallt ute+mörk så så stängde jag in mig i rummet. för där e det varmt o skönt:)

                                 


den hära bilden tog jag för några minuter sedan, för att jag provade kläderna som jag ska ha på jumpan:)
 

                                 

 sista bilden så zomade jag in väldigt mycket så det blev nte så bra:)


Postat av: josefine

sv; okej :)

Datum; 2010-12-02 Tid: 17:58:29 Blogg: http://osin.blogg.se/

Postat av: chaiimphoemphon. ♥

hihi naw :) vad gör du ? :D§

Datum; 2010-12-02 Tid: 18:09:17 Blogg: http://chaiimphoemphon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0