pappa är nte hemma:(




 pappa har fotfarande nte kommit hem, från julbordet med firman. men de är så tråkigt för att de e så att han behöver fylla i lappar åt mig som jag måste ta med mig i morgon till skolan. jag har varit och shoppat idag men fick nte så mycket hem men tog med mig mycket pengar och kom hem med lite pengar :( så tråkigt ! men nu tror jag att jag ska lägga mig för att jag orkar nte vänta på att pappa ska komma hem. Godnatt alla söta<3


Postat av: Lindberg- KILLBLOGG

VVinnarna i tävlingen är nu utsedda! Kika in och kolla om det va just du som vann, och om inte så får du gärna rösta på din favorit!

Tack för att du deltog i tävlingen! :)

Datum; 2010-12-09 Tid: 21:18:42 Blogg: http://youfoundit.blogg.se/

Postat av: Emma Roodla - Foto

Kolla in det fantastiska foto erbjudandet jag har tillsammans med en make up artist just nu, BARA 600kr och du får MINST 20 redigerade bilder! En rolig erfarenhet med oss, två härliga tjejer :)!



Är du inte intresserad av erbjudandet får du gärna gå in och kika på mina bilder. Hoppas du gillar vad du ser och fortsätter kika in för positiv och negativ kritik :)!



(Man kan aldrig sluta utvecklas)

Datum; 2010-12-13 Tid: 22:14:26 Blogg: http://babiidarling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0