Sorry<3

dom hära dagarna har jag varit upptagen med skolan och pakningen. det är ju bara 3dagar kvar tills jag flyttar och att det är sista dagen för mig i skolan oxå. de e jätte tråkigt att lämna skolan mitt på terminen . men de ska vara skönt att bo nära skolan:)
en bild från min :

en fråga från mig . om jag gillar en kille i skolan och det är bara några dagar kvar i skolan och jag vet nte hur jag ska säga till han att jag gillar han för att jag vågar nte göra det. hur ska jag göra ?
men godnatt på er <3 <3 <3
tum<3


Postat av: sami

VEM FAN BRYR SIG HAHAHAHAHAHA

Datum; 2010-12-14 Tid: 22:35:18 Blogg:

Postat av: du vet vem

säg det bara. kom igen visa mod!!

Datum; 2010-12-15 Tid: 15:59:55 Blogg:

Postat av: Siolia

Jag tycker bara att du ska berätta ärligt och rakt på sak. vad har du att förlora? :) Lycka Till!

Datum; 2010-12-15 Tid: 16:23:26 Blogg: http://siolia.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0