va önskaru dig ?



kom på att min faster messade för några dagar sen och frågade mig vad jag önskade mig. och jag venne va jag önskar mig än.:S jag har fått allt som jag vill ha nu och det räcker för i år. men kanske presentkort lr något liknade tills mellandags rean som min kompis och jag ska på. det kommer att bli kul.   va önskar du dig ?

                      här kommer ett bild som jag tog i typ förra veckan men hittade nte den

                             

ni kanske nte ser va det står, nej såklart ni nte gör. det står va jag ska göra på so lektionen på torsdag. men jag tror att jag ska göra orning mig nu och gå hem till pappa för att pappa måste tvätta så att jag har kläder tills imorogn:) ses senare <3


Postat av: Eva Guillén e BlatteBella.Se

Jag önskar att jag inte vore så förvirrad i vad jag vill syssla med för sysselsättning :D. Du då, vad önskar du dig mest, om du fick tänka stort? Svara gärna på min läsarfråga! :D. Länkar direkt...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0