dagenslåt





som sakt så har ajg inte så mycket tid just nu att blogga under den hära veckan, exstra mycke läxor. jag fick hem ett bild läxa som ajg ska göra, för att jag missade den förra veckan. och att jag satt och läste 4 tidningar ist för att börja jobba. me ajg visste ju inte va jag skulle göra det är därför jag läste så många tidningar. under en lektion+ ett mask som jag gorde och det blev missbildat:)

            
                                                               2NE1 - GO AWAY                                    


                                                        Veckokalender för mig>.<
                       
klik på bilden för att komma till ägaren av den som gjorde den bilden. hennes blogg har mcyket intersanta saker. kika in den du me:)

Postat av: Krånglig&Konstig

Hejsan eller godmorgon! ^^

Förlåt om jag säger detta men .. Jag vill nog inte att du tar flera bilder från min blogg även om du länkar till mig. :/ Sry.

Datum; 2010-11-25 Tid: 07:27:33 Blogg: http://krangligochkonstig.blogg.se/

Postat av: fashion for nothing

hej!

kolla gärna in min bloppis. säljer massor av fräscha kläder för rimliga priser =)

Datum; 2010-11-25 Tid: 14:05:48 Blogg: http://fashionfornothing.blogg.se/

Postat av: fashion for nothing

sv: du menar med frakten?

det totala priset skulle i så fall bli 95 kr (tröjan 50 kr + frakten 45 kr = 95 kr).

kram! =)

Datum; 2010-11-25 Tid: 17:09:52 Blogg: http://fashionfornothing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0