Hemma <33





är nu äntligen hemma från farmor. det var kul att vara med halva släkten och äta på pizzerian i dag. däremot så fick vi barnbarn 100kr var, elr bara jag och min älskade kusin Thea. jag älskar att vara med Thea för att hon är bara några år äldre än mig så hon förstår vad jag säger och tycker. däremot så förre slog hon om att det fanns en tjej skola inne i stan. så jag kanske ska börja i den. men nu så tror jag att jag ska hoppa in i duchen för att i morgon så stänger dom av varmvatten så att jag kommer inte att kunna ducha med varmvatten i morgon...



Kisses&Hugs<3


Postat av: Rebecca den allra bästa

sv;tack <3

vart kan man "anmäla" sej då?

Datum; 2010-11-02 Tid: 21:40:18 Blogg: http://thisismyown.blogg.se/

Postat av: Sara

Sv; Tack :D. jag har varit med bästavän, dd? ^^ <33

Datum; 2010-11-02 Tid: 21:47:28 Blogg: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0