hemma fotfarande:)





jag skulle egentligen har åt till skolan för länge sedan. emn jag ska ju titta på ett nytt lägenhet med min pappa och syran så att jag får sovmorgon för första gången (typ). vi brukar inte ha sovmorgon i min klass men andra klasser har det. men jag tro att jag ska börja med sv läxan så att jag hinner med den oxå. det är så mycket att göra, om det gäller läxor..:) men ajg sriver mer sen, efter jag har slutat.

slutar sent idag så vet inte när jag hinner skriva. för tänk om det blir stop i tunnelbannan igen? va gör jag då?

Postat av: JULIA

200 :) Tror nog den passar dig. Vad har du för storlek annars?

Datum; 2010-11-10 Tid: 17:25:43 Blogg: http://juliasblopp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0