Sakerna som jag köpte<3





här kommer bilderna på de jag köpte i går, när jag var med mina kompisar:)



                                                          de jag köpte:

                         

                        Blåa armbandet: Lindex
                        Accessoarer: Lindex
                        råsa armbander: Kappahal
                        Hjärthalsbandet : Gina
                        råsa halsbandet: Kappahal
                        vita halsbandet: kommer inte ihåg vilken affär:)
                        svarta väskan: H&M
                        boken: bokaffären:)


jag och mina kompisar var i sjukt många affärer i går så jag kommer inte ihåg så mycket från igår.
PS: glöm inte dagensblogg, jag utser vinnaren i dag:)


Kramisar Tuuuum<3


Postat av: SIEL

fina grejer! :D

Datum; 2010-11-04 Tid: 19:56:59 Blogg: http://eemeliefransson.blogg.se/

Postat av: Lovisa ; Livet i Portugal

Riktigt söta grejer! :)

Datum; 2010-11-04 Tid: 21:28:50 Blogg: http://lovvann.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0