veckanslåt<3





här ommer veckanslåt. elr jag hade inte tänkt att lägga upp flera låtar på bloggen men jag kunde bara inte låta bli att lägga upp den. för jag tycker att den hära låten är sjukt bra, den är inte på thailändska.

                                                                veckanslåt:

                 


jag tror att jag inte kommer att kunna blogga mer idag, så jag passar på att säga goodnatt redan nu(:

Postat av: Maja

Vist kan jag göra det, maila till mig ([email protected]) och berätta hur du vill ha den. Jag köpte mitt halsband i Danmark, men det finns att köpa på guldfynd och där kan man bestölla vilket namn som helst !



//Maja ♥

Datum; 2010-11-07 Tid: 21:42:03 Blogg: http://kallasmajis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0