Hittade lite flera bilder från min foto album <33

här kommer det några bilder som jag inte har visat  upp. bilderna är från lägret i somras, jag bara älskar att titta på dom hära bilderna som vi tog i somras. vet inte varför jag gör det men det får mig att tänka på det som har hänt. men nästa år åker ju jag tillbaka till RÅNE Ö SEGLAR LÄGER igen men jag vet inte om det kommer att vara samma personer som kommer elr inte. för i år var det nya personer som kom på period 3 som jag var på.




det är jag och Matilda:


Anna kom me på bilden som Amy tog men shit samma<3


Matilda blev inte så fin men det får duga<33 LOVE U ALL<33


Sängen som jag ligger i är inte min men det är Elmers säng <33




Hannah , Matilda och Ingred är dom bästa tjejerna som finns<33

me nu ska jag äta och sen tänkte jag hoppa in i duchen inna jag går och lägger mig och drömmer om lägret<33 men jag lovar att logga in och säger GODNATT till er<33 PÖÖÖSSSS<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0