IG på matteprovet


                                              Heeeeeeeeeeeeeeeej!<333

det är inte kul att komma hem med ett IG på pappret. förra gången fick jag G men den gära gången fick jag IG, vet inte varför. asså jag har ju pluggat på provet jätte länge men ändå så får jag IG. men men jag tar G nästa gång. vågar inte sattsa på mer:D

PS: Lek inte med ELDEN!

men nu så tänkte jag göra lite privat saker, så vi ses igen sen innan jag lägger mig <33

                                              Ett par snabba bild på mig :
                         
                         
                         
ses senare men om jag inte hinner att titta förbi och gära godnatt så hälsar jag GODNATT till er nu <33






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0