Kvällsfika med familjen <33



Jag hade nyss kvällsfika med min familj. syran och jag var ute med våran pappa och köpte mat tills i morgon och frukost. men nu har vi kommit hem och ha kvällsfika. vi åt granatäpple me, hannami och päronsoda. pappa har hittat smeknamn åt oss alla barn, lillbrosan eter liter, syrran heter meter och jag heter tumstock.. vi heter så för att pappa jobbar på järn affär, så då är det lättare att kalla oss så.

men  nu ska jag nog gå, så jag kanske skriver innan jag åker till skolan för att jag kanske inte alltid hinner att göra det Varjedag.  Så jag får väl säga Svet Dream<33

                                                  en good natt bild från mig:
                       

                                                         Pöööööööss<33


Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

Datum; 2010-10-14 Tid: 22:07:35 Blogg: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0