vad finns det att gör? <3




just nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på när mina föräldrar bråkar och det är ju inte så roligt, men jag gillar att lyssna på vad folk har att säga. jag är inte säkert om jag ska hem till mamma elr inte. men om jag går hem till min mamma så kanske jag får blogga lite mer, för att min mamma har inte så mycket koll på mig. men det har min pappa. <33 men nu ska jag någ gå till mitt eget rum. men vi ses senare kanske Love u all<33

Postat av: o l i v i a t h e b e s t

nu är finalisterna uppe, kolla in och se om du blev en av dom. om du blev det så är det bara att börja samla röster !

lycka till ! :)

Datum; 2010-10-20 Tid: 20:34:29 Blogg: http://ooliivias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0