OMG! I saw a shooting star ...



ute på ballkogen stog jag och tittade upp på stjärnorna och tänkte lite och sen bara såg jag en shooting star . det ända jag kom på var att jag skulle önska mig något som jag vill ha mest just nu :) gode gud vad jag är glad :D :D :D hoppas att det blir verkligt det som jag önskade mig .. <3 åååh , vad jag vill se resutatet av stjärnfallet . jag hoppas verkligen att den går i uppfyllelse för att det skulle göra mig över lyckligt hela året och föralltid :)


men nu tänkte jag på att jag ska titta på TVen med min kära kompis Benji :) men jag lovar att berätta mer om stjärnfallet om det nu gick i uppfyllelse eller inte :P hoppas att ni titar förbi och vill veta ... har du sett ett stjärnfall nångång ? 

jag bjuder på ett thailändsk låt som jag bara älskar :


  
detta låt stämmer exakt på mig just nu . den handlar om en tjej som har blivit lämnad av den killen som hon älskar mest och att om hon inte kan gömma honom så får hon väl komma ihåg honom och om hur svårt hon hade innan hon kunde glömma honom . och det stämmer tyvärr med mig just nu :(

goodnight sweet dreams all my lovers <3 <3


Postat av: Becca

sv: Kanon :D hihi..

va har du hittat på idag då?? :b

Datum; 2011-04-18 Tid: 22:51:57 Blogg: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0