Valborg <3

Hej alla ! Idag är det Valborg som ni alla redan vet :) jag har varit i Ropsten och firat valborg med min släckt . Det var jätte kul och jag vann en fotboll , jag är super glad över det . Jag har alltid veljat vinna ett fotboll på valborgen .. Men nu är den min , mohaha <3 jag har tagit lite bilder på dagen också men jag kan tyvärr inte ladda upp den nu för att jag skriver fr iphonen men laddar upp den imorgon innan jag ska på bio med min familj :) // tum och iphonen c:

video fr. valborgs afton :)


Postat av: Yuri

sv: thihi jaa :D

Song ji eun som är tjejen gillar inte killen längre och tycker att han är typ broende av henne. och är helt galen och vill bara att han ska sluta...Medans killen som rappar vill ha henne tillbaka och säger att ingen annan kommer älska henne och hon kan inte älska nån annan förutom han ^^

ganska sorglig låt :/



kram <3

Datum; 2011-05-05 Tid: 17:24:47 Blogg: http://korea.blogg.se/

Postat av: Becca

sv: sent svar som attan men så är de ibland ;)

Allt bra med dej?? :D

Datum; 2011-05-08 Tid: 21:44:42 Blogg: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0