måste sova , men det går bara inte

min kropp måste ta och ge sig nu . själva jag är så tröött men min kropp vill inte sova så jag är tvungen att sitta uppe och inte ha något att göra allst .. :( vad ska jag göra ? lägga mig isängen och blunda sen bara vänta tills jag somnar ? eller vad ? menmrn jag tror att jag ska ta och lägga mig nu ändå för att jag är så trött och måste upp tidigt och släppa in gubbarna som ska hålla , på med fönsteret imorgon ... neeej varför ? :'( 

bilderna jag tog för några timmar sendan så ni bara vet ...




jag tänkte bara slänga in dagens låt medan jag skriver . låten har jag blivit drogad av . jag drogade mig själv med den för att den är så bra . pappa tjatar hela tiden om att jag drogar mig själv med en och samma låt 1000 gånger om dagen.. :-D 

                                         snälla bli min - veronica maggio    


jag tror att jag måste ta och bestäma mig genom att säga till mig själv att jag måste ta och lägga mig nu .. så jag tror att jag tar och hälsar er Godnatt sov gott på er ! <3


Postat av: linh to phuong

- sommarlov börjar ju snart så det kanske blir något nästa vecka om jag hinner :D kram!

Datum; 2011-06-13 Tid: 08:07:57 Blogg: http://madebylinh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0