maybe it´s you





kom hem kanske för en timme sen eller något , jag har haft lite saker att
göra måste göra matte läxan . just nu sitter jag i sängen och klappar katten . själv är jag super hungri fast ingen är hemma så jag tror att jag ska vänta tills pappa kommer eller så fixar jag något snabbmat att äta sålänge . jag har inte så mycket att säga . jag har haft det rätt så bra i skolan idag , det har varit lungt med konpisar och skolarbete . juste jag fick ta hem mitt slöjdarbete idag också , fast den är till pappa eftersom de var farsdag förra veckan . så det blev ett sent farsdag present . tar kort på den sen och lägger upp de sen för jag tror att jag ska fixa något att äta nu .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0