Vad läser ni ? :p

Choo va händer ? Assa jag ska snart hoppas in i duschen och sen göra lite matte - läxa ! Men som sagt alla vet att jag hatar matte , men sen jag börjar i denna hära skolan som kallas " Tallkrogens skola " så börjar jag gilla matte . Assa nu - Älskar jag bara matematik ! <3 jag hoppas på att min laptop åker in på lagningen redan imorgon och att jag får tillbaka den så snarast :) För då kan jag lova er att jag kommer att ha bilder i varje blogg inlägg jag gör . Men sen så kanske de kommer video-klipp på vissa inlägg . Hoppas att detta kommer att vara ett intesant blogg inlägg :p För de hoppas jag att ni alla tycker att de är . // onleytum.blogg.se lr tumme <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0