bora-bora och mer

hejhej sitter framför dator och försöker att ladda upp bilder på bloggen . det går inte så bra eftersom att internet hoppar allt upp och ner :D aja fast här kommer iallafall bilder på hur jag bor och lite mer ..





























bilderna på slutet är från idag , vi åkte och besökte the big buddha uppe på toppen av en berg här någonstan i phuket. aja jag har allt för många bilder att ladda upp , laddar upp mera bilder när jag kommer hem sen annars så tar det en evigthet att ladda upp :D
klockan närmar sig tolv här hos oss så jag ska fortsätta att titta på tv en liten stund till sen måste jag gå och lägga mig eftersom att jag ska upp fem eller halv sex imorgon eftersom att jag vill ha några fina bilder på när solen går upp , god natt så länge ♥

Postat av: thea

Ååååh vad fint!!! Hoppas att ni har det bra, hälsa alla!!!

kramisar!!!

Datum; 2012-02-21 Tid: 20:42:19 Blogg:

Postat av: A L I N A ♥

Oh, gud! Ta mig dit, NU :D

Häärliga bilder iaf! ^^

Datum; 2012-02-24 Tid: 21:58:56 Blogg: http://aliih.blogg.se/

Postat av: linnea

Kika gärna in på min bloppis och se om du hittar ngt du gillar :)

Datum; 2012-03-04 Tid: 15:55:01 Blogg: http://bloppishoslinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0