tid att blogga<3






sen jag kom hem så har jag inte haft tid att blogga allst:( för att jag har massor av andra saer att göra. men nu har jag lite tid att blogga för att jag kommer inte på om jag har läxor elr inte. påtal om läxor så har jag matteläxan att göra innan jag lägger mig:) och det är ju inte kul att göra den. men jag ville bara säga att jag kommer snart att ha en tävling där man kan vinna en smycke. men vi får se när jag hinne rlägga upp den....


PS: jag behöver lite tipser på hur man gör för att kunna somna lättare. för jag kunde inte somna för än klockan: 01.30 igår:( och det är inte bra!

Postat av: ROBINA :D

Hejsan! dagens blogg är uppe :D bara att anmäla sig & jag drar en vinnare ikväll :D PUSS

Datum; 2010-11-09 Tid: 15:18:38 Blogg: http://refflan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0