Ny handväska<3





jag fick pengar av pappa och köpa ett nytt handväska nu igen. tänka lägga upp bilderna på den sen när jag har tid, lite senare. däremot så måste jag göra so,sv och matteläxan. innan jag gör någonting annat. för om inte jag gör dom så får jag underkänt, på dom ännerna.:( och de är inte bra de är inte bra! men jag tror att jag ska gå och säga till pappa att vi behöver göra läxorna nu. men vi ses lite senare<3


kramiiikrami<3

Postat av: JULIA

Kolla gärna min bloppis, säljer jättefina saker, juliasblopp.blogg.se !

Datum; 2010-11-09 Tid: 21:11:46 Blogg:

Postat av: Jessica

lääääägg upp bild, är nyyyfiken, hihi

Datum; 2010-11-10 Tid: 16:51:26 Blogg: http://jeessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0