matematik

god kväll på er:D sitter inne i sovrummet och försöker att plugga matematik. har suttit här i typ 2 h nu och det går ingen vidare för mig alls. matematiken är den svårate skolämnen jag vet, men vad ska man gör man måste ju ta igen de man har missat och inte klarar av i skolan under lektionerna. jag fick ingen vidare bra resutat på den sensate matteproven som vi hade innan lovet. där är därför jag måste sitta hemma och plugga under påsklovet. TRÅKIGT är det ända jag kan säga och SVÅRT att fatta i överhuvudtaget. menmen vad kan man göra? jag ska ta och forsätta med matten nu.


ett tips för er som vill plugga matematik men orkar inte bära fram och tillbaka matteboken till skolan så kan ni plugga de via internet , här har ni sidan. det är frör alla årkureser tror jag. men jag vet att dom har från 7-9:an.


Postat av: Sofia - FOTO

Sv: Det kommer upp i bloggen såsmåningom vad jag handlade idag! :) Jag visste ungefär vad jag skulle ha och det mesta lyckades jag hitta så det är jag glad över! :)

Allt bra med dig idag??

Datum; 2012-04-12 Tid: 23:14:05 Blogg: http://sofiaforss.blogg.se/

Postat av: Malin

Ja jag har tagit de bilderna! Tack så mycket! :D



Fin blogg du har!!

Datum; 2012-04-13 Tid: 07:54:23 Blogg: http://summershadow.blogg.se/

Postat av: ISABELLA CELANDER

Sv: Tack! :D

Datum; 2012-04-13 Tid: 11:33:10 Blogg: http://bellacelander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0