thailand

hejhej jag sitter just nu inne i sovrummet och har absolut inget att göra alls eftersom att det är typ 22.30 här borta just nu . jag glömde att berätta att i går förmiddag så tag jag flugget från arlanda till phuket som ligger någonstans i thailand . jag suger på geografi det är därför jag inte vet så mycket om städer osv.. aja inatt blir det min första kväll i phuket , jag har aldrig varit här förut . området jag bor på är helt dött kan jag säga . aamen jag ka nog ta och äta igen . här kommer några bilder från dagen.
syrran och brosan

min sovrum



och så lite randoma bilder









imorgon så tror jag att ja och familjen ska åka till stranden och banda, men jag måste använda solfaktor eftersom att jag vägrar att bli brun :D

Postat av: Nokia

Vad skönt! Ta lite fler bilder! Kom hem så snabbt som möjligt okej?! saknar diiig :D

Datum; 2012-02-18 Tid: 21:05:59 Blogg:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0