studiedag imorgon

ligger i sängen och tittar på bilder som jag och min kusin tog när vi var ute och trallade på dagarna :D dom är ju så gulliga på någon sätt tycker jag iallafall , fast jag vet inte vad ni tycker om dom .. hoppas att ni gillar dom iallafall ^^ själv så har jag bara ego bilder just nu att ladda upp från resan , vanliga bilder på resan kommer en annan gång när jag har lite mer tid att leta . det är ju trots allt så många bilder





men herregud jag ser ju helt tjock ut i bilderna eftersom att jag har min favoritklänning på mig . den är ju egentligen lite för stor fom mig .. magen syns fast det är inte min mage :( aaja struntsamma .♥

Postat av: Lina

sv: samma här :) imorrn då ? göra asså ?

Datum; 2012-03-04 Tid: 20:28:06 Blogg: http://linadenfinaste.blogg.se/

Postat av: lalleh

sv; mitt sportlov va verkigen helt underbart! :D sj?

Datum; 2012-03-04 Tid: 22:14:43 Blogg: http://pepparkorn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0