Gooodmorgon<3






jag har ätigt klart och ska snart gå till pappa/shoppa. asså jag kan inte bestäma mig vad jag ska göra, gå hem till pappa elr shoppa. men ni kanske kan hjälpa mig att bestäma vad jags ska göra idag.. vad tycker ni shoppa elr pappa? 


                                          Jag tog den förlänge sen, och så kunde jag inte ta en nu:

                                      

Ska klä på mig, hoppas att ni kan hjälpa mig att bestäma(:


Puss&Kram<3

Postat av: Anonym

svar : tack :D

Datum; 2010-11-03 Tid: 11:24:20 Blogg:

Postat av: Anonym

Svar: tack :D

Datum; 2010-11-03 Tid: 11:24:39 Blogg:

Postat av: bex.

aaw tack :D

du går gärna följa mej med bloglovin för jag har knappt några följare där nu när jag bytt blogg :(

Datum; 2010-11-03 Tid: 11:58:15 Blogg: http://bexollila.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0