Läxerna är gjort:-P





nu har jag gjort alla läxer som vi har fått till den hära veckan:) det är så skön. men nu tänkte jag vissa upp mina skor som ajg köpte och lite andra till oxå min väska som jag köpte i går.


                                              bilder på det jag har köpt dom hära dagarna:


                             
                              
                             
                              
                             
                             



                                 
                    men här kommer ett goodnatt bild från mig,är så trött så sa lägga mig nu:

    

                             


Uggs skorna: din sko 299:-
väskan: lindex 249:-
trosona o toppen: lindex 99:-


men jag tor att jag ska lägga mig, för att jag är så trött från idag. just jag lovade ju att jag skulle berätta hur det gick med lägenheten. men jag får göra det imorgon för jag hinner inte göra det idag:( men gooodnatt på er alla<3
                             


Postat av: Jessica

gillar skorna :)

Datum; 2010-11-11 Tid: 08:17:57 Blogg: http://jeessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0