sorry:(




sorry men jag tror att dte här kommer att bli dte sista inlägget för alltid:( men jag vet inte om det är säkert lr inte, för det akn ju vara möligt att jag loggar in då och då. just nu har ju jag mycket att tänka på och att ajg har lite problem i skolan som måste lössas inom kort. men vi får hoppas på att jag kommer att ha tid för bloggningen:) just nu sitter jag med datan och mobilen samtidigt. det är väldigt svårt för mig. pratar med världens sötaste killkompis som jag har haft och samtidigt lyssar på 2NE1 och såklart bloggar. vet inte vad jag skriver och säger till han. men här kommer det ett bild på hur det kan se ut om man använder mobilen och datan samtidigt:)

                                       


bilden har jag lånat från google såklart den hära gången. men nu måste jag lägga mig orkar liksom inte göra någonting. men jag lovar att skriva mer i morgon för att jag har tid kommer ju att stanna hemma hela dagen<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0