Bjuder på en thailänsk låt<33

jag förstår inte heller så mycket vad hon sjunger om men den är bra, så jag bjuder på den. asså jag bara älskar den hära låten, vet inte varför jag gör det men den verkar handla just om mig.. jag får hjälp med att förstår av min alldra bärsta tjej kompis bebe som inte har någon blogg. hon tycker att det är jobbigt att skriva i varje dag och att hon vet inet vad hon ska skriva om. där i mot så har jag letat efter den låten i engelsk tex åt er.

                                                     Värdens bästa Låt:

                                                   



om ungerfär en timme utser jag vinnaren av dagensblogg.<3

Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Söt låt !

Datum; 2010-10-16 Tid: 21:49:24 Blogg: http://vannichis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0