Hemma Hemma Hemma <33





nu har jag äntligen kommit hem och kan skriva lite mer om vad som hände idag. asså nu när jag berättar det hära så menar jag inte att snacka shit om henne men jag säger det för att ni ska kunna hjälpa mig lite.

det började redan på so lektionen. asså ingen ville vara med mig elr jobba med mig så då kännde jag mig utanför, och var lite ledsen. läraren så ju att jag var lite ledsen så då kom hon till mig pch frågade vad som hadde hänt. då sa jag att jag kännde mig utanför, och att ingen tjej iklassen vill vara med mig längre. men sen när jag gick hem så ville mina killkompisar veta vad som hadde hänt med mig för jag var ledsen. och då berättade jag för dom som vad som hände.

när jag satt på bussen mot farsta c så fick jag ett par sms från min kompis. och i dom stog det :

1) varför leker du arg när jag inte hade gjort något

 svar från mig: vem

2) vadå vem du vet vem jag e

svar från  mig: nej det gör jag inte allst jag har knappast ditt nummer

3) du hade mitt nummer idag och du messa mig så vet du vem jag e nu

svar från mig: nej jag bestämer om vilka saker jag borde komma ihåg och vilka inte

4) aha okej da men du behövede inte säga till ............... att vi va taskiga

svar från  mig: jag får säga vad jag vill. mitt mun inte ditt

5) ok jag bry mig inte gör vad du vill men du ska inte snacka skit om mig bakom min rygg när inte jag har gjor någont hejdå

svar från mig: hur vet du att du inte har gjort någonting?

6) hejdå

svarfrån mig:                       

tycker ni att jag gjorde fel genom att säga till läraen när jag mår dåligt i skolan och när jag är ledsen kallas det för att snacka skit bakom ryggen? men vi ses igen imorgon om jag hinner inte skriva någonting mer idag . men God natt =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0