Morgon mitt på dagen<33


just nu ligger jag i sängen och är typ jätte trött. men jag somnade inte senare än klockan. 00.00 i går natt. men det var bra att jag fick sova ut lite för att jag har alltid vaknat jätte tidigt på morgona, p.g.a att jag har en lång resa till skolan varje dag.. men men det skulle vara kul om jag fick byta till en annan skola för att jag orkar inte åka så tidigt på morgonan.

                                      Svamp som mamma ska plocka:

                                           

Men jag ska nu äta min luch, för jag är nu jätte hungri. jag kanske inte kommer att skriva så mycket i dag för att jag (kanske) ska me mamma och plocka svamp i dag. men jag är inte säkert på det, för att jag inte gillar att vara ute när det är kallt.:)<33


Postat av: MOOOLLYS - en uppsalablogg

Nej tyvärr. Allt bra? :D

Datum; 2010-10-16 Tid: 13:22:22 Blogg: http://mooollys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0