jag är tillbaka :D

Heeej på er :) ! jag är nu tillbaka efter ett långt blogg semester som jag tog . men nu har jag tänkt att jag ska vara aktiv i typ 24/7 :) om inte så många dagar så fyller jag år ,wohoo . jag fyller år den 23april och det finns många saker jag har önskat mig men ingen kommer att ligga på brickan då , men man måste ju tänka positiv genom att säga jag kommer att få det . jag har lov detta vecka men tänkte ändå gå och lägga mig tidigt idag för att jag sja upp ganska tidigt imorgon och åka till mamma . jag har inte så mycket att säga nu så jag tror väl att jag ska gå och tvätta av mig makeup så vi får se vad jag hittar på innan jag lägger mig :)

ett gammal bild får det nog bli detta gång ...;)



och detta är ingen vanligt bild för detta är absolut min bästa och snyggaste bilden jag någonsin har tagigt förrut :) men om jag inte hinner att skriva mer så hoppas jag att ni har ett fint kväll och sover gott ikväll .... <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0