Lördag = <3

heeejjj ! i går skrev jag ingenting efter inlägget " inga kompisar bara vara hemma  " jag tror att den heter så . jag hann inte skriva för att jag var så trött så jag gick och la mig väldigt tidigt . men idag så blir det annastasia och jag som går på bio med varann :D Jippi <3 gud jag och annanstasia har inte träffas på snart ett år .. men idag så lovar jag att skriva mer om va som hände i dag mella oss och vad vi tittar på , och så kanske det blir lite bilder oxå man vene

Postat av: juliciouz

Dagens Header tävlingen är nu avslutad och denna gång blev det 2 vinnare. Kanske blev det du? :) Har även startat en ny tävling i samma inlägg med ämnet Musik!

Datum; 2011-02-13 Tid: 19:19:20 Blogg: http://juliahillgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0