Natt natt <3

Heej igår bloggade jag inte för att jag mådde jätte dåligt så låg nerkryp under täken och ville inte göra någonting förutom att sova och vila upp min kropp inför en ny vecka :) efter fredag nästa vecka så har jag sportlov som ni alla kanske redan har haft eller ska ha nu den höra veckan . Men om ni ska ha det nu så hoppas jag att ni får ha ett fint sportlov med kompisar och familjen . Vilka av er har planerat inför eran sportlov ? Själv har jag inte planerat när det är ju ett helt vecka kvar tills des . Men jag tror att jag ska fortsätta att titta på tv med pappa och sen ska jag göra lite läxor + lägga mig . Jag lägger mig väldigt sent på söndagar för att man har ju varit uppe väldigt länge och så under helgen så , det är därför ...

Postat av: Signe

Svar:

Såklart kan jag göra det! Ska se till att göra en i veckan, jag berättar när den är färdig! :-) kram

Datum; 2011-02-21 Tid: 07:21:53 Blogg: http://svoren.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0