Mobilblogg

Heejj idag så glömde jag min bärbar hemma hos pappa så de får bli Mobilblogg. Jag tänkte säga att jag kommer att skärpa mig och blogg minst tre in lägg varje dag från och med i morgon . För idag har jag ingen data och de blir lite svårt att blogga då :) jag mår väldigt dålig idag , hela jag är gul och de låter ju inte bra . Men jag får hoppas att de går över tills imorgon för att jag måste till skolan då . Jag ska nämligen ta hem två super söta tjejkompisar till min papap imorgon . De kan inte vara någon annan förutom Nasiba oh Fatuma :) världens bästa tjejkompisar som man kan hitta <3 jag ba älskar dom som f*n XD<3 måste chilla nu ska hoppa in i duchen :D

Postat av: josefin

fin blogg :)

Datum; 2011-01-16 Tid: 20:50:11 Blogg: http://josefiiinss.blogg.se/

Postat av: JULIA

Hej Tum! Har du pratat med din pappa? Tröjan finns kvar :)

Datum; 2011-01-16 Tid: 21:07:32 Blogg: http://jjuliaberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0