Dikt fr. 2009-2011

                                                                2009
Tjej på tvåan som alltid tycks skratta , det tog inte lång tid för segla fatta . Ville åka hem och ringde sin pappa , istället stannar hon kvar för gast märket kappa . När perioden är slut får du inte misströstas , kanske får du nummret till Gösta


                                                                 2010
Liten tjej på rum nummer fyra  fasnade i ankartampen när hon o OP-racet skulle styra . I badviken sprang hon runt på stranden , under gångseglingen skar hon sig på vass i handen . Hon gärnar kepsar av killarna lånar , men det är efter Elmer hon trånar
                                          



                                                                 2011
På tvåan bor denna veteran . Blev ihop med Marcus redan tredje dan , men nu har hon en ny , Ja hon har Mathias på span . När hon skulle raca optimist var hon lite av en pesimist . Men insatsen räckte enda till en bronspeng , och i 2kr-racet sjöng hon på en thailänsk refräng .




jag har varit på rånö seglarläger i tre år i rad nu och jag har sparat dikterna för det är kul att lyssna på dom ibland :) jag har också massor av bilder från iår att visa upp . det är typ 450 bilder som jag tog okej inte bara jag da men mina kompisar hjälpte mej att ta dom . <3

Postat av: yuri

sv: hehe dom är från lindex :)



söt du är ^^

Datum; 2011-08-23 Tid: 21:54:05 Blogg: http://korea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0