packningen är klart -.-'

jag har nästa varit hemma hela dagen och bara städat och packat det jag ska ha med mig på semesten imorgon .. bara ett dar kvar sen drar jag ^^ jag ville bara säga att detta kanske är det sista inlägget på länge eller så bloggar jag mer innan jag åker nämniligen imorgon bittigt . pappa sa att han skulle väcka mig klockan : 0600 men hallå planet går ju inte för än klockan: 14.30 och vi åker ju inte hemifrån först 11. kan inte jag få sova ifred ? nej da .. jobbigt -.-' här kommer några bilder som jag trog i går på böckerna jag ska läsa under resan dit och hem ..



tusen gånger starkare & klass 7B början på värmen ... det ska bli spänade att få läsa detta , vet knappast om jag kommer att orka läsa det eller inte , hihi . annars så får jag läsa det på lägret . :-) men nu ska jag hoppa in i duchen och sen fixa lite musik till iphonen så att man kan lyssna på något bra .. inte bara samma låtar , hallå ? man rutnar ut på låtarna på ett månad , haha . :D ses senare (kanske) .<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0