Är med mamma min

jag är med mamma så jag kommer inte kunna blogga mer på hela dagen så det här får bli mitt sista inlägg för dagen , om jag nu inte har några läxor som kommer ivägen så kommer jag säkert att skriva ett till inlägg för dagen men jag hinner tyvärr inte skriva mer . det blir tyvärr igen bild på detta inlägg kommer senare på kvällen ellr imorgon :D <3

Postat av: Kajsa

Svar;Det går bra vilket som! :) Dock så hade kamera varit bättre pga av att det är lättare att få med detaljer osv. Vad var det du ville att jag skulle rita av? (Jag har för mig att det var det som det gällde?)

Datum; 2011-03-15 Tid: 15:37:54 Blogg: http://mbstyle.blogg.se/

Postat av: LIENE

sv: hmm, kan säga det halvt för min sånglärare är både lärare och pedagog men vet inte hur bra pedagog hon är men många övningar funkar bra på mig:) men det är svårt att hitta en bra pedagog som får fram just den rösten man vill ha för människor uppfattar olika vad som är ens röst, tror jag.

Datum; 2011-03-16 Tid: 06:36:27 Blogg: http://lienes.blogg.se/

Postat av: Kajsa

Svar:Ja, det beror lite på om du vill ha orginalet eller en kopia? Men mellan 50-100 kr(Jag står för frakten)Men det är inte 100% att det blir bra och jag kanske inte ens kan rita av bilden. Jag är tyvärr inte så fruktansvärt bra på att rita haha :( Men jag kan göra ett försök :) Det är bara att maila bilden till mig! Annars så kan du få bilden gratis, om det räcker med att jag skannar in bilden när den är klar och skickar till dig! (Då behöver du bara skriva ut bilden sen)

Datum; 2011-03-16 Tid: 14:15:06 Blogg: http://mbstyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0