Dag 01 – Om mig Dag

mitt namn är duangphon bunyarit men kallas för "tum" i skolan och överrallt . jag föddes i thailand för ungerfär 14 år sedan . jag bor med min pappa och syskon , jag gillar att vara med mina kompisar och träna på fritiden . den bästa sporten som jag gillar att göra på vinter är undervattensrugby och på sommaren är det segla på lägret . jag gillar oxå att shoppa med mina kompis för då är det som bäst för mig ^^ jag började blogga för ungerfär ett halv år sen och jag kommer såklart att fortsätta att göra det tills jag blir jätte jätte gammal kanske till 100 år ? aa, om jag lever så länge >.<
              


men här är ett bild på hur jag ser ut så att ni vet vem det är som driver bloggen :

 
bilden har ni redan sett i den gamla inlägget . men det tog min kompis när vi var på dykarclubben i fredags :D wohoow ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0