Tidsinställt inlägg

god morgon på er alla ! jag vet att jag inte kommer att hinna skriva ett inlägg innan jag drar till skolan så att jag förbreder mig till det , allt jag skriver nu kommer jag att göra eller jag gör det varje morgon så det är inte så värst nyhet direkt ;D men först klä på mig och sen käka i mig frukost + ett grönt äpple , borsta mina tänker och den kuta till skolan om det är så att pappa har försåvitsig så måste jag kuta annars kan jag vänta tills klockan 8.06 och sen går jag :) 

  ett bild som jag tog för en vecka sedan när jag vaknade:




klick på bilden för att komma till bloggen som äger bilden :)


Postat av: Msirvio

Hej där! Såg att du hade kikat på min blogg, så jag kan ju kika på din med ^^

Datum; 2011-03-20 Tid: 11:18:24 Blogg: http://msirvio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0