att vara mig själv är inte allt lätt ^^

folk brukar säga till mig tänk innan du säger någonting eller säg rätt sak i rätt tid . men hur ska jag kunna veta om vad jag ska säga vid just den tid punkten ?? juste ni kanske också borde tänkta innan ni säger någonting till mig .. för alla vet att jag är en osmart barn ( IG barn som sagt ^^ )  nej men varför ska vi snacka om dåliga saker här på bloggen när man har tusen tals bra saker att snacka om .... mitt mål för i år är att få upp statestiken lite iallafall . jag vet att jag har slarvat med bloggen jätte mycket men jag ska försöka att inte göra det något mer under i år . men ibland har jag verkligen fullt upp så det blir svår för lilla jag att skriva då . men jag ska göra så gott det bara går :) 

bilder står för hur jag känner mig nu , men jag tror att jags ka ut och promenera en treka så ses senare . ( bara till mat dagset , orkar inte mer hehe nej jag bara skojar men jag ska köpa honungsmelon till mig ) :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0