rabecca black ... friday !

förlåt men jag är tvungen att säga det här , du suger , snälla sluta sjunga :) asso hon kan verkligen inte sjung ... jag vet att jag är lite efter med låtarna , men jag har lyssnat på låte in nästa många  månad nu sen den kom ut , men har inte tänkt att lägga upp den . fast nu slog det mig och jag är bara tvungen att säga sanningen :)

                                                Rabecca Black , friday ...

 

              


                 ha en bra torsdags kväll så länge så får vi se när jag skriver nästa gång :) ....... love u <3

Postat av: Yuri

sv: Jag ska snart göra ett inlägg med mina topplåtar och vilka jag rekommenderar så du kan kolla in imorgon ellr senare ikväll :D



jaahh, fast jag gick in på text om låten med engelska och lite koreanska annras är det ganska svårt att fatta ><

Datum; 2011-05-06 Tid: 14:21:24 Blogg: http://korea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0