två bigga blåmärke på rumpan :D

hejhej de var ju ett tag sedan jag skrev . jag tänkte bara berätta att jag och nok har börjat spela paintball på onsdagskvällar :D det är jätte kul fast det som gör ont är att dom killarna som spelar där har spelat de i flera år ch jag har bara gjort de i två veckor så det blir jätte jobbigt för mej ... aja rubriken föklarar allt .  dem kunde sikta vart som helst fast det gjrode dem inte förutom rumpan . han kom fram till mej två gånger och sköt mig där .. ajj , det är värt lite märke eftersom jag älskar att spela de .


Postat av: Felicia

sv: visst är han snygg :) idag har jag bara varit hemma vad har du gjort då? :)

Datum; 2012-01-26 Tid: 16:08:33 Blogg: http://feliciaslindblom.blogg.se/

Postat av: A L I N A ♥

SV: Samma här, ska plugga på prov! :c

Aja, hoppas din kväll blir bra då! :D

Datum; 2012-01-26 Tid: 16:09:39 Blogg: http://aliih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0